MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| آهنگ جدید امیر تتلو به اسم تموم شد + متن



آهنگ جدید امیر تتلو به اسم تموم شد

که توصیه میکنم حتما دانلود کنید و

لذت ببرید

  

تنظیم : نادر کوهستانی



اون اصن نمیدونه من تو دلَم چی میگذره ، اون راهِ خودِشو داره

اون اصن نمیفهمه که من چی میگم ، خدای خودِشو داره

اون اصن ناراحتیم ناراحتِش نمیکنه ، هدفای خودِشو داره

وقتی میتونه منو عصبی میکنه یهو دیدی حرمَتارو کُشت دوباره

اون میزنه همین فرداش بیرون ، اگه لیاقت داشت میموند

اگه منو دوسَم داشت ، واسَم آرامش میخواست و رو حرفاش میموند

اون میزنه همین فرداش بیرون ، اگه لیاقت داشت میموند

اگه منو دوسَم داشت ، واسَم آرامش میخواست و رو حرفاش میموند

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد

هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد

هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

اون از اولِشم یه رهگذر از این وَرا بود ، هرکی هرچی میگفت میخندید بی حیا بود

اون از اولِشم یه دو روی مادی گرا بود ، دائم داشت نقش بازی میکرد عینِ بازیگرا بود

اون دیگه با من نیست دیگه ، هیچ جایی همراهم نیست

دیگه نزدیک مِثِه عضو بدن نیست ، دیگه همسرم نیست

اون دیگه با من نیست ، دیگه همراهَم نیست

مِثِه عضو بدن نیست ، دیگه همسرم نیست

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد

هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

تموم شد تموم شد ، به جونِ خودش تموم شد

هرچی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد



برای دانلود اینجا کلیک کنید



نظرات 1 + ارسال نظر
737erfan شنبه 5 مهر 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

Kheyli khubee......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد