MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| آلبوم گروه کلنجار با حضور امیر خلوت و میلاد KATWO


 



آلبوم گروه کلنجار با حضور امیر خلوت و میلاد KATWO


توصیه میکنم این آلبوم رو دانلود کنید 

و لذت ببرید


  

   


با حضور:


SharoN

Amin Paykar

ShahIn

Rasul

DarneS

KaTwO

FaaNi

ReMo

sAAm

AMIR KHALVAT




برای دانلود آلبوم اینجا کلیک کنید



نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پایکاری چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 01:40 ب.ظ

اینجانب : امیر پایکاری دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بعد از کمی تفکر روی زندگی انسانهای اولیه و تفاوت آنها با انسانهای امروزی و اینکه در زمانهای گذشته انسانها از تنوع غذایی بسیار پایینی برخوردار بودند ولی از لحاظ ظاهر دارای قدهای بسیار بلند و قدرت بدنی بسیار بالا و سلامتی جسمی بسیار بیشتر نسبت به امروزی داشتند ولی ممکن است خیلی از افراد که اینمطلب را بخوانند خیال کنند که به خاطر تحرک بدنی بسیار بالای آنها بوده ولی امروزی با وجود بودن این همه تنوع مواد غذایی انسانها نه تنها سلامت جسم ندارند بلکه فوق العاده دلهایشان به خاطر لذتهایی مثل بازیهای کامپیوتری و یا لذت کار ضعیف شده و از روحیه هراسان برخودار شده اند ولی من هر وقت که گرسنه میشوم ابتدا همانطور که گفتم قرآن را تلاوت میکنم و بعد از اینکه گرسنگیم برطرف شد از میان مواد غذایی که خدا برایم حلال کرده از بهترین نوعش را انتخاب کرده وکمی میخورم ولی نکته بسیار مهم که کارگران را با خوردن کم غذا از نعمت حیات بی بهره نکنید و آنها را در خوردن کاملا آزاد بگذارید چون ممکن است نتوانند فهم کتاب بزرگ اسلام را نکنند و آن مکانیزم شیمیای که من هر دفعه حس میکنم در بدن آنها انجام نشده و آنهارا دچار مریضی کند و خلاصه این را مطمئن باشید که این تحرکات جسمی فقط تا آمدن پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) باعث سلامت جسم انسانها بوده از زمانی که کتاب بزگ قرآن آمد دیگر این رویه زندگی به لطف پروردگار عوض شد و اگر خوب دقت کنید خیلی از عربها از سلامت جسمی بالاتری نسبت به افرادی که با زبانهای دیگر هستند ( به شرطی که تحرک جسمی هردو قشرحداقل باشد باشد) برخودارندسروران نکته بسیار جالب که اخیرا متوجه شدم این است که اگر دقت کرده باشید بعضیها دستگاه ماهواره روی پشت بام دارند که جهت آن دقیقا رو به قبله است این راز دیگر دنیاست که افرادی که این ماهواره را پرتاب کرده اند میدانند و این راز خانه کعبه است و خلاصه راستش من هروقت که گرسنه میشوم ابتدا آیه های قرآن را به صورتی که انگار زبان مادریمان عربی هست را مانند کتب درسی هم حفظ و هم فهم معنی آیات(به غیراز به غیراز کلمات :(رب و الله))را در حد توان ذهنیم به عمل می آورم و زمان که گذشت و گرسنگیم برطرف شد ( با خواندن قرآن ) به سمت غذا از بهترین نوعی که خدا برایم حلال کرده رفته و سپس از آن غذا مصرف میکنم ولی حواستان جمع باشد که این آیتم در مورد افرادی که نماز نمیخوانند و انسانهای زیر سن تکلیف به خاطر دوری از کتاب قرآن صادق نخواهد بود خواهشا کارگران و کودکان و افراد از مذاهب دیگر که از نعمت قرآن بی بهره اند را در معرض فشار قرار ندهید ودر مورد غذا به آنها سخت نگیرید راستش من قصد برطرف کردن مشکلات دنیا را دارم ولی خودم هم تازه شروع به این کار کردم ولی حس میکنم روند زمان شما را بینیاز تر به غذا خواهد کرد و خلاصه بعد به سمت فعالیت دنیای خود میروم و دیگر اینکه اگر جویای توضیحات بیشتر در مورد یک زندگی بسیار آرام در دنیای امروزی هستید در سایت گوگل با تایپ کلمه (امیر پایکاری) و یا (کنکور 95) و جستجوی گوگل خود را از یک زندگی آرام و بی نیاز شدن از تحرکات بدنی برخوردار کنید و علائم آن این گونه ظاهر میشود که از انجام هیچ کاری در دنیا دیگر نه احساس خوشایند و نه احساس تنفر دست خواهد داد و این نشانه این است که شما از لحاظ بدنی دیگر نیاز به تحرکات ورزشی نخواهید داشت نکته ای که نیاز خواهد بود در این دوره وزمانه من هروقت که در خواب جنب میشوم با نماز و آن هم به نیت سلامتی آقا امام زمان و شادی روح چهارده معصوم و 124000 پیامبر قدرت اولیه خود را بدست خواهم آورد این را بدانید که کمک کردن از لحاظ جسمی و ذهنی با ورزش کردنهای بیهوده فرق میکند شاید برای شما سوال باشد که چرا آفریقاییها لاجون شده اند فکر میکنم برای نازیدنها و یا لذتهای کاذب است ( مشابه لذت بازیهای کامپیوتری میباشد ) مثلا خود من در بچگی به صورت زیبای خود مینازیدم و از نازیدن یک لذت کاذب میبردم ویا از بازیهای آتاری و غیره در نوجوانی لذت میبردم خلاصه بعد از گذر مدتی که انشاالله اگر ما انسانها به خدای خود لیاقت نشان دهیم همه وسایل و ماشین آلات برای آسانتر شدن کارهای روزانه توسط دانشمندان اختراع خواهد شد من میخواهم این نوشته را به همه اقشار مختلف اجتماعی حداقل کل ایران از طریق اینترنت ارسال کنم شاید باورتان نشود من هشتاد روز است که تخم مرغ نخوردم نه ضعفی دارم ونه بیماری به سمت من آمد راستش غذا خوردن صدقه و روزی دیگران است به جای اینکه خود را در معرض فشار قرار دهید و مواد غذایی بخرید خود را در فشار قرار دهید و خودروهای لوکس ایرانی تهیه کنید و منزلتان را برای خانواده تجملاتی و لوکس کنید با تشکر فراوان از زحمات همه شما بزرگواران و سروران .
نکته بسیار مهم این است که کودکان با خوردن غذا همان احساس لذت دست خواهد داد که اگر غذا نخورند از در آغوش مادر بودنشان لذت میبرند که اگر به این کودکان معصوم غذا نرسد دچار لاغری بیش از اندازه میشوند ( منظور من از لذت حالت انس و یا آرامشی حسی است که در کودکان ساده دل وجود دارد در ضمن لذت سیگار کشیدن و قلیون و مواد مخدر هم مشابه همین لذتهاست.این چنین لذتها انسان را محتاج عذا میکند و خلاصه دلهای این افراد بیمار میباشد.

30na دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 07:54 ق.ظ

very nice. ishala k maro haam ziarat mikoonin. kalanjaretoon bad nabood

Amir چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 03:01 ب.ظ

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد