MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| تو




 بــه هـــرکــس مـــی گـــویـــم “تـــــو


بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!

امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه

هــیـــچ کــس بـــرای مـن

تـــــــو

نـــمــی شـــود... !



| بی قراری دل



بــــــهانه گـــــــیر ،زبــــــــــان نفهم … دلـــــــــــم را مـیگویـــــــــم... !

آخــــــــر تــــورا از کـــــــجا برایش بـــــــــیاورم





| عسل بدیعی




امروز سالگرد فوت عسل بدیعی هست که در 12 فروردین 1392 درگذشت ولی با اهدای اعضای بدنش به دیگران حیات بخشید...


  ادامه مطلب ...

| آهنگ چرا رفتی از همایون شجریان



آهنگ چرا رفتی از همایون شجریان


تکست و متن آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی از آلبوم نه فرشته نه شیطان
*********
چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست 
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
خیالت گر چه عمری یار من بود
امیدت گر چه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساقرم ده
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
*********
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساقرم ده
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
___________________________________
لینک دانلود آهنگ