MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| عسل بدیعی




امروز سالگرد فوت عسل بدیعی هست که در 12 فروردین 1392 درگذشت ولی با اهدای اعضای بدنش به دیگران حیات بخشید...


  این یادداشت رو هم پارسال چند روز قبل از پروازش نوشته بود

_____________________________
« امروز آغاز سال ۹۲ است و حالا من ۳۶ ساله شده‌ام حتی دهه ۳۰ نیز به سرعت گذشت. ۶ سال است در رکود هستم و در خوابی هستم که عموم زنان جامعه را دربرگرفته. زنانی که در خواب هستند اما سرخوشند. امروز برای خیلی‌ها شروع و پایان است.
حالا می توانم مسلط باشم. ضعف درونی‌ام رنگ باخته و هرچند زیاد اشتباه کرده‌ام و اشتباه دیده‌ام و اشتباه ارزش داده‌ام اما مهر خدا همیشه هست و هنوز سالم هستم و توانمند ریشه‌دار و زیبا هستم و پسری دارم که هوش زیادی دارد و خانواده‌ای مانند گوهر ناب و دوستانی مانند برگ گل.
امروز چینی دلم بند خورده و انرژی برای ورود به مرحله بعد دارم. 
امسال سال من است وامسال شگفتی می‌آفرینم که دوستانم به من افتخار کنند. »

روحش شاد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد