MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| ریمیکس زیبای موزیک آهنگ تو از سامی بیگی + متن



ریمیکس زیبای موزیک آهنگ تو از سامی بیگی


حتما دانلود کنید و لذت ببرید


 

♫♫♫

از تو میخونم تا ته جونم
تا نفس دارم تو رو دوست دارم
هر چی که دارم پای تو میذارم
با تو آرومم با تو خوشحالم

با تو قلب ِ من بالو پر داره
خدا این حسو همینجوری نگه داره
با تو میخوام برسم به آرزوهام اگه دنیا بذاره
وای اگه دنیا بذاره ..

♫♫♫

وای به حال دنیا ، اگر که راضی باشه
یه لحظه زندگی من ، بدون تو تباه شه
میرم به جنگ هر چی ، که سد راهمون شه
میگذرم از خودم تا ، هر چی میخوای همون شه

وای به حال دنیا ، اگر که راضی باشه
یه لحظه زندگی من ، بدون تو تباه شه
میرم به جنگ هر چی ، که سد راهمون شه
میگذرم از خودم تا ، هر چی میخوای همون شه

♫♫♫



برای دانلود اینجا کلیک کنید



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد