MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| آهنگ جدید پایا - تهم و سوگند به اسم 5PM + متن




آهنگ جدید و بسیار زیبای پایا - تهم و سوگند به اسم 5PM


توصیه میکنم حتما دانلود کنید

 


  ♫♫♫

سرده باد خونه
گرمه تابستونش
اما من از خونه خیلی دورمو
لحظه های خوبش
همه مایه دوده معلومه از چشای خونت
سیگارا نصفه خاموشن تو لیوان ِ قهوه های مونده

اینجا خونمه
درو وا میکنم تا که بیاین تو همه
تاریکه نور کمه دمش مثه گورکنن
هم خونه هام رو لجن
جهنمه تو لجن رو همن خوب بده وضعیتشون
اما نگران نباش بیا باز سر قرار اینجاست آخرش لباسرو درار
و الا داری چیکار اینجا بیکاری ؟
میدونی ما بیداریم ؟
میدونی ما چی داریم ؟
وید تامین
نه چراغ روشن نیست چشامون اما پشت شیشس شب
شبا شمع همجا روشن رو مبل نشیمن لم
دادیم ما تلف میشه مفت انرژِی وقت
که من قفل یه ریفم بگم جمله جُم بشی بی رحمم
که هنوز بعضی هم خونه هام انگار بدخواهامن
ناراحتن از رابطه ی هنرها با من
میگن سر صدا نکن سبب هیجان نشو
همشون ساکنن سالهاستو
نمیدن اجاره شو
خنسه نه
طلسمه یا که نه گرفته گند
از اتاق خوابم تا پذیرایی
هوا کدره همیشه کرخه تنا که تا بره وقت
بعد راه بده به دلت پس
بیرونه این خونه خبری نیست
بمون ببریمش لول بعد

سرده باد خونه
گرمه تابستونش
اما من از خونه خیلی دورمو
لحظه های خوبش
همه مایه دوده معلومه از چشای خونت
سیگارا نصفه خاموشن تو لیوان ِ قهوه های مونده

من یه جای خوبه مغزم
من یه جای دوره مغزم
من یه جای خوبه مغزم
من یه جای دوره مغزم..

 ♫♫♫

دندون از بس رو هم میسابم میپوسم
سردخونست پسر خونم
مُرده نیستن اما فوقش سر تو برف بچرخونن
برن تو هم شن عن تو عن
تلخ بود طعمش
سخت بود هضم سردخونم خون سرد موندم
رو یخ بودم جونم به لب اومد اصن جورن
تیرو تخته بد جور هم شه
چشا به فقر که فاجعس
فرهنگش گاهی جو خواریدست
خوار جفتش راضی تر از زامبیه ست
چون که پا میدن بش حاجی بد
آره زن که لاش*ی ان پایه ان به …
مجنون رسما دیوونستو لیلیم که راضیست
بچه ها سفالین
ماداراشون کوزن
شوهرا تو خاک رس پی واژن میگن کو زن
بنگ تو پر
منظورم تیر تو پر
مک بوکم پیر رو دست چسبوندم
چی رو زن بونم دی روز
پری روز همین
جور غریب
موندم هیچیم رو زمین
بند روحم
نمیشه مثل موزست اینجا هر سو جست
بزنی میبینی هر سوژش
یه رپ خونست
که ترسو کرده ترسو رپ
هست گونش سرخ از خونش چون
رفت اون رفت معشوقش بود
بعد اونقدر رفت خوند اومد بجا اشک از گونش خون

سرده باد خونه
گرمه تابستونش
اما من از خونه خیلی دورمو
لحظه های خوبش
همه مایه دوده معلومه از چشای خونت
سیگارا نصفه خاموشن تو لیوان ِ قهوه های مونده

من یه جای خوبه مغزم
مغز یه جای دوره مغزم
من یه جای دوره مغزم
مغز یه جای دوره مغزم..

 ♫♫♫



برای دانلود اینجا "کلیک" کنید



 

نظرات 2 + ارسال نظر
737erfan shafaei دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

vay kheyli khube...che ghafiye haeiii..d

MEHRAM یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

مرسی از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد