MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید امیر تتلو به اسم " تو تو دیدِ من نیستی "




آهنگ جدید امیر تتلو به اسم " تو تو دیدِ من نیستی "


با تنظیمِ " نادر کوهستانی

 


  ♫♫♫

تو توو دید من نیستی ، کجایی
چطور انقده نترس و شجاعی
چطور انقده بد شدی خدایی
تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم
چرا گریه نمیکنی به یادم..

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاس
دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز
فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست
هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی
من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی
هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی
اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی
ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم
این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن

  ♫♫♫

تو توو اتاق من نیستی چرا نه
چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شم
همیشه من همینقدر دوست داشتم..

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو



برای دانلود اینجا "کلیک" کنید 



نظرات 2 + ارسال نظر
مهران جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 01:43 ق.ظ http://sepedeh-sobh.blogfa.com/

مرحوم حاج اسماعیل دولابی (ره):
خدا ما را برای شادی آفریده است نه برای غم. خدای واحد غنی و قوی، محال است مخلوقی را برای ناراحتی و غم بیافریند. اگر این بشارت را که ما را برای شادی آفریده اند، باور کردی و به خودت قبولاندی، دیگر غم وجود نخواهد داشت. این مژده مال کسی است که آن را باور کند. همین که فهمیدی دنیا فانی شدنی است و مشکلات و محرومیت هایش هم همیشگی و دائمی نیست و بالأخره روزی تمام خواهد شد، نصف غم هایش باطل می شود. مشقّت و غم دنیا وسیله ای است برای خوشی و شادی.

eri پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 11:01 ب.ظ

BahAleeeeee....... ye hese khubi dare tush...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد