MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید بنیامین بهادری به اسم محدودیت





آهنگ جدید بنیامین بهادری به اسم محدودیت


Music: Benyamin

Lyrics: Farid Ahmadi

Arrangement: Mohamad Mojerloo

 

 

  ♫♫♫

واسه دل بریدن از من
پی یک بهونه بودی
تو منو زدی شکستی
شبی که دیوونه بودی
خود تو دیوونه کردی
که دلم باهات نمونه
من دلم میخواست بمونم
توی اون دیوونه خونه..

برام سنگینه محدودیت از تو
من ِ بی جرم و محکومیت از تو
من ِ بیچاره محرومیت از تو
تویی که..
تو ذهنت ساختی یه دشمن از من
برات آسونه دل دل کندن از من
نموندن از تو و
هی موندن از من..

 ♫♫♫

تو خودت خواب بودی عشقت نمیذاشت
که من بخوابم عزیزم
این تو نبودی
عشق تو میداد عذابم

تورو می بخشم با اینکه می دونم
تو بیگناهی
اون نگاه یه اتفاق بود
اتفاق میوفته گاهی..

برام سنگینه محدودیت از تو
من ِ بی جرم و محکومیت از تو
من ِ بیچاره محرومیت از تو
تویی که..
تو ذهنت ساختی یه دشمن از من
برات آسونه دل دل کندن از من
نموندن از تو و
هی موندن از من..


برای دانلود اینجا کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد