MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید امیر تتلو به اسم " اون الآن حالِش خوبه "






آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو به اسم " اون الآن حالِش خوبه "


با  تنظیمِ Amir D-VA 


توصیه میکنم حتما دانلود کنید

   

  ♫♫♫

نمیتونم بشم حریفه این
زنگ میزنه میگه که ما دیگه غریبه ایم
شبیه ، عاشقای توی قصه بودیم ما
ولی رفته و نامش رو میزه مثه تو فیلما
نه میتونم بگم مثه همیشه ایم
نه هیچ آدمی دیدم که بگم شبیشه این
نمیشه ، بگم حرفامو حتی نصفشو اینجا
آخه ندیده هیچکی مثلشو هیچ جا

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره
من شدم یکی که داره رد میده
انقدر حالم بده
خودشم خواب بد دیده

  ♫♫♫

اون خوبیامو یادش نیست و راحت داره میده ادامه
اما من حسی که دارم
یه چیزی مثه اعدامه
من اصلا حالم خوش نی
اوضاعه خونه اسف باره
آخه اون اصلن نمی فهمه
بی من چه چیزایی از دست داده..

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره
من شدم یکی که داره رد میده
انقدر حالم بده 
خودشم خواب بد دیده

  ♫♫♫



برای دانلود اینجا کلیک کنید


 


نظرات 1 + ارسال نظر
erfan shafaei سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 11:15 ب.ظ

Mr30 az site khoobet... mamnoon az in ke ahangaro be sorat uploud mikoni

قربونت داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد