MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو






آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو



ترانه سرا : فرزین شفیعی

  


♫♫♫

همه چی با نگاه تو شروع شد
با چشمای تو دنیام زیرو رو شد
همه چی با گذشته فرق کرد و
به حس ِ تازه با من روبرو شد..

کنار تو عذابو دوست دارم
یه دنیا اضطرابو دوست دارم
تو لبخندت تموم زندگیمه
چقدر شیرینه با تو روزگارم..

♫♫♫

تو این شب های تار و بی ستاره
توی چشمای تو خورشید و دیدم
همه چی با گذشته فرق کرده
کنار تو به آرامش رسیدم..

من این احساسو خیلی دوست دارم
تا سر روشونه های تو میذارم
به قلبم قول دادم عهد بستم
یه لحظه چشم از تو بر ندارم..

همه چی با نگاه تو شروع شد
با چشمای تو دنیام زیرو رو شد
همه چی با گذشته فرق کرد و
به حس ِ تازه با من روبرو شد...

♫♫♫


برای دانلود اینجا کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد