MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید امیر تتلو به اسم اطمینان





متن و آهنگ جدید امیر تتلو به اسم اطمینان

Amir Tataloo - Etminan ,
Arrangement: Amir D-VA
  
آهنگِ شماره ی ۴ از آلبومِ " من "


♫♫♫

اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم
همچین آدمی هیچوقت ندیدم

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

♫♫♫

آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو
درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو



برای دانلود اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد