MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید میلاد تی ام به اسم من چقد خوشحالم






آهنگ جدید MILAD TM به اسم ((من چقد خوشحالم))


موزیک : مهدی بابایی


ترانه : مجید احمدی


 


این چقد خوبه که هر شب پا میذاری توی رویام 

میدونی از همه دنیا من همیشه تو رو میخوام  

من تموم زندگیمو توی چشمای تو دیدم

عشقتو حتی یه لحظه من به یه دنیا نمیدم  

من چقد خوشحالم وقتی تو باهامی 
 
خودتم میدونی که همه دنیامی   

تو پر از احساسی خنده هات شیرینه 

همه حرفای تو به دلم میشینه  

این چقد خوبه که هستی توی هر لحظه کنارم 

حسه خوشبختی همینه که هنوزم تو رو دارم   

توی ذستامه یه دنیا وقتی دستاتو میگیرم  

تو دلیل نفسامی تو نباشی من میمیرم  

من چقد خوشحالم وقتی تو باهامی  

خودتم میدونی که همه دنیامی
   
تو پر از احساسی خنده هات شیرینه 

همه حرفای تو به دلم میشینه

من چقد خوشحالم  وقتی تو باهامی  

خودتم میدونی که همه دنیامی   

تو پر از احساسی خنده هات شیرینه 

همه حرفای تو به دلم میشینه 



برای دانلود اینجا کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد