MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| متن و آهنگ جدید مصطفی یگانه به اسم از تو بعید بود






متن و آهنگ جدید مصطفی یگانه 

به اسم 

از تو بعید بود

 

 



فکر نمیکردم یه روز تنهام بذاری

بخوای بری انگار که منو نداری

فکر نمی کردم قلبت دووم بیاره

اما عین خیالش نیست که منو نداره

نمی خوام باور کنم که بازم عاشق شدم 

تو نباشی سخته دوباره دل من دیگه طاقت نداره


از تو بعید بود که بخوای منو نبینی 

اگه یه روز منو ببینی نخوای پیشم بشینی 

از تو بعید بود که بخوای منو نبینی 

اگه یه روز منو ببینی نخوای پیشم بشینی 



فکر تو از سرم دیگه بیرون نمیره

با من بمون عشقمون پایان نگیره 

بذار تو دستاتو تو دستام عزیزم

پیشم بمون دنیا رو به پات می ریزم


اونهمه خاطره هاتو می خوام اون حال و هواتو 


روزی صد بار بغل بگیرم

تو چشام نگاه کن دنیا رو ببینم 

از تو بعید بود که بخوای منو نبینی 

اگه یه روز منو ببینی نخوای پیشم بشینی 


از تو بعید بود که بخوای منو نبینی 

اگه یه روز منو ببینی نخوای پیشم بشینی 

از تو بعید بود که بخوای منو نبینی 

اگه یه روز منو ببینی نخوای پیشم بشینی 





برای دانلود اینجا کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد