MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر
MOOZIK ROOZ

MOOZIK ROOZ

جدید ترین آهنگ های روز ، همراه با متن شعر

| دانلود آلبوم جدید زدبازی پیر شدیم ولی بزرگ نه – علیرضا و سیجل + تکست





دانلود آلبوم جدید زدبازی با نام پیر شدیم ولی بزرگ نه


بهترین آلبوم زد بازی کاری از علیرضا و سیجل


 

متن آهنگ

 پیر شدیم ولی بزرگ نه 

♫♫♫

انقد گریه نکن یه نگا به سنتم کن
به چشم انقدم زول نزن که نصفه شب شد
میگیریم باهم ویزای دور دنبال ِ چیزای خوب
کارای خوب بالای کوه باربکیو و ریزلا و دود
یه تکست به اکست بزن به جسمت حس ِ
خوب بده که توی قلب سـِره سر شه
نخواستی هم میریم باهم
خونه ی دوست خوبم
هرکاری خواستی بکن و بگو نوش ِ جونم
میریم اونجا که دیگه بدی نباشه
گریه رو رو صورتت نه
هرخری نپاشه
میدونی دنیا مال ِ قویاشه
پس پاشو لباساتو تا کن
بریم باهمدیگه ایستگاه قطار
نگو نیست راهه فرار..

ولی اون
دوست پسره منه
اون، روز و شب ِ منه
اون ، روح و تن ِ منه
ول نمیکنم
می دونی
قرار بود که باهم ما
بمونیم دوازده ماه ِ
هرسالو آخر باهم بریم از اینجا

سر اون گریه مث که چتی
آخرش هممون زیر خاک اسکلتیم
زندگی کوتاهو روزاتو نباش به فکر کسی چون نمی ارزه
بدنت فقط با اونکه نمی لرزه
اینهمه پسر دورو ورت
بزار یکی دیگه بکنه تورو خرت
بودی دوس دخترش وقتی روت کُک زدش
حالش بد شدو دوستاش زودبردنش
آخرش تویی که
حرصو جوشو خرده
زاخارش آبروشو برده
دنبالش مثه موش و گربه
منم یادمه یه موقع
مثه تو بودم یه خرده
تا که گفتم عیبی نداره
لاشی بره با یه زاخاری که بنتلی سواره
امیدوارم بیبی ایدزی دراره
منم اینجا هستمو خوب دیدم
دختراش وصلنو زود میدن
هستمو قورت میدن
توئم بگو
گور بابای پسره
به خودت بیای یه ذره

ولی اون
دوست پسره منه
اون، روز و شب ِ منه
اون ، روح و تن ِ منه
ول نمیکنم
می دونی
قرار بود که باهم ما
بمونیم دوازده ماه ِ
هرسالو آخرو باهم بریم از اینجا

♫♫♫

لج بازی نکن
تو این بازی خودتو
به هیچ وج قاضی نکن
یادته بودم منم  با اون شفته؟
میگفتی اینه قانون ِ دل
ولی ما که عقل داریم
بباره بارون ِ سیل
بازم میخندیم و میخوریم غذامونو با میل
حالا دیگه نوبت توست
نذاری دو ورت قرص
محکم و قرص پاشی
نذاری نُه دفعه پست و همش آنلاین بری
فراموشش کن
عین یه آلزایمری..

زنــدگی
ادامه داره
جلوت یه دامه دائم
که میوفتن توش
حتی مُخای سالم
نشو دوباره قایم
نرو دوباره لای لاحافو بالشو نکن پاره پاره
اونم یه آدمه خُب
تسلیمه هورموناشه
توئم نباشی میتونه صبح با پور.. پاشه
مث ..خلا تورو داشتو پاس کرد نصفه شب فرار
پس برو سراغ ِ بعدی و دیگه اسمشم نیار

ولی اون
دوست پسره منه
اون، روز و شب ِ منه
اون ، روح و تن ِ منه
ول نمیکنم
می دونی
قرار بود که باهم ما
بمونیم دوازده ماه ِ
هرسالو آخر باهم بریم از اینجا

♫♫♫


متن آهنگ جزوی از من نسیم و علیرضا جی جی

♫♫♫

وقتی‌ میدونی‌

که تا چند ماهه دیگه
اونو میبینی‌ که توی گهواره میره
تو جزوی از منی .. بزرگ شی هم بچمی ..
تو جزوی از منی .. بزرگ شی هم بچمی ..

قصه هاش کاش باشه همش مثل باباش
یکی‌ مثل من باشه واسه اشتباهاش
میخوام چهار فصل سالو راه بره اون چهار دست و پا
خودش باشه که یه دنیا دوست نداره وابسته ها رو
تو جزوی از منی
بزرگ شی هم بچمی
تو جزوی از منی
بزرگ شی هم بچمی

بدون خوبی‌ یا بعدی همش طرز فکرت
فقط مال خودته ، مغز و فکرت
زندگی‌ عادیو ول کن تا میتونی
که آدمای معمولی‌ نمیرن راه دوری
وقتی‌ میدونی‌ که تا چند ماه دیگه
اونو میبینی‌ که توی گهواره میره
تو جزوی از منی
بزرگ شی هم بچمی
تو جزوی از منی
بزرگ شی هم بچمی

سعی‌ کن مثل من نشی‌ چون..
هر از گاهی‌ میزنم توهم
که تو این سن دیگه باید عوض شد
موزیک و ولن کنم برم سراغ کار
مراقب باشم رسیدم به دو راهه باز
بدون حس میکنم حسودیو چندجا
وقتی‌ یک شب میام از استودیو تنها
به خودم میگم چرا مثلا اسکلا
فکر قافیم جای تزه دکترا
نسیم بچه داره و ام جی عروسی‌ کرد
دیگه نمیتونه بیاد لش شه هر روز اینور
اونا مشکل دارن یا منم خل
که نمیکنم دو ماه یکیو تحمل
انگار داستان تلخه منم با همه چیم
میخوام جلوگیری کنم ، از آخر فیلم
چون میدونم شکست خورده میمیرم
تنهام موندم فوقش گربه میگیرم

لش باش نه بی‌ ادب
هر راهی‌ هست تا تش باز نری عقب
میدونی‌ تو رو نشناخت کسی‌ از قبل
پس با خیال راحت
چشماتو وا کن
تو قلبت هرچی که عشقه رو جا کن
ولی‌ کنترلو بده فقط دست مغزت
که از عادت میاد ترس و لرزت
با مادرت بودیم یه اکیپ دوست
که با موزیکامون تهران ترکید یه روز
باهم گفتیم و خندیدیم
مفتی رو چند سی دی
خوندیم یهو کلیم فن دیدیم
ولی‌ هیچ وقت گم همدیگه رو
نکردیم چسبیدیم محکم ریشه‌ رو
میخوای تو بهترین باشی
باید بخوری هی‌ زمین پاشی
هیچ وقت وا نده نه

وقتی‌ میدونی‌ که تا چند ماه دیگه
اونو میبینی‌ که توی گهواره میره
تو جزوی از منی
بزرگ شی هنوز بچمی
تو جزوی از منی
بزرگ شی هنوز بچمی

♫♫♫

متن آهنگ ایول ایول علیرضا جی جی و سیجل و نسیم

♫♫♫

همیشه باهمیم

ایول ایول
رفیقِ ِ راهمی
ایول ایول
غریبه‌ ها ولی‌ میگن عجیب آدمیم که ما
همیشه باهمیم
ایول ایول..

دوستام دوستام دوستام دوستام دوستام دوستام
تو شب و روز بام
تو شبو روز بام
لش بازیا دروغامون
شمال رفتن و اروپامون
دوست دختر و گروهامون
نمونده جز خوبا…

همیشه پشت همو داشتیم
دیدیم رشد همو داشی
موقع پایین بودنا تو گلدونا گل همو کاشتیم
کارامون سر یه مشتی لشه لاشی
بعضی وقتام اشتباه بود
چشمو خوردیم و شد اشتها کور
ولی‌ خدا رو شکر
نیومدیم هیچ وقت دوبار و شل
که درس عبرت واسه یه مرد ثروت
تند میریم انقد بهمون میگن نسل ِ سبقت

همیشه باهمیم
ایول ایول
رفیقِ ِ راهمی
ایول ایول
غریبه‌ ها ولی‌ میگن عجیب آدمیم که ما
همیشه باهمیم
ایول ایول..

نه .. نمیمونه پول نمیمونه
رفیق ِ که فقط میمونه
با چک و لقد میون این سالها
ولی‌ کیه که قدر بدونه قدر قدر بدونه
بعضی‌ وقتام دیگه صبرم تموم میشه
حیفم میاد میبینم این همه زحمت حروم میشه
از دوستای‌ دبیرستانیم
همین امسالیم جی جی ، سیجل یا هر چیزی که هست
دیگه بسته خسته از این اسماییم
ماها خودمونیم ، یه مشت خودمونی
که نمیرسی بهمون هیچ وقت توی ..نی‌

همیشه باهمیم
ایول ایول
رفیقِ ِ راهمی
ایول ایول
غریبه‌ ها ولی‌ میگن عجیب آدمیم که ما
همیشه باهمیم
ایول ایول..

باشون باشون
باشون نمیمونم
کاری که من میکنمو نمیتونن
حسودی تو چشاشون من خیلی‌ دیدم
آره من خیلی‌ دیدم
خوب یا بد یا هر دوتاش
خدا یه ذره رو ما بیشتر وقت گذاشت
کل ایران یه طرف ما یه طرف
چون بیست سالگی رسیدیم ما به هدف
دهنا باز مث تمساح میان
از ما امضا میخوان پیشرفتمونو
زاخاری هم سن دیدن
واسه همینه با ما بد جنس میشن
استاد و دکتر ما …خلیم
وودکا و کُک دورمون شدیم
مثل بوت برا این جوونا
همونایی بودیم که سر این زبونا
افتادیم مثل برگ ال اس دی
سرمون بحث مثل ترک فلسطین
الان دیگه زمانه مائه
یه اکیپ که کردیم …ن جهان و پاره

از بنده نافمون
تا این خطه صافمون
همیشه پایین بوده برامون
سقف ِ آسمون
آره سقف ِ آسمون

ما میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر سر
آخر سر
ما میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر
میمیریم همه آخر سر
آخر سر

♫♫♫


متن آهنگ مهمونی خودمونه

 علیرضا جی جی و سیجل و عرفان و خلسه و لیتو و مافی


♫♫♫

هه.. هی میپرسن کی پیر میشیم..حالا حالا ها نه..برو..

اگه توکلابیم اگه تو بارتیم اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه ، مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
هرکی بخوای میمونه
هیچکی هم نه نمیریزه مهمونی خودمونه
هرکدوم وزه تریم راضی تریم به بهترین
مهمونی خودمونه ، مهمونی خودمونه

خوابت
عمیق تر از اقیانوس
من صبح از هشت پا میشم
اختاپوس
فک نکن منو کرده این دنیا لوس
بازی تو دستامه گل یا پوچ
چجوری حرف میزنی باهام با لاتی
وقتی سی سالته هنوز خونه مامان باباتی
زاخار کل برنامت اینه که ارث بگیری
انقد منو بشنو تا تو حرص بمیری
تو تهران منتظر ببینی
کی .شر میگه
جی جی هنوز کیک و اسنر میده
فردا ببین کی کنسرت میده کی پوستر میشه
بیت سازه شماره یک
میگن جی جی نوک زبونی
تو نخبمونی انقد زدی یه موقع رو کوک نمونی
چون اصن فایده نداره بهم گفتن هیس
چون نه شاکی و قاضی به..خمم نیست
همه فحشارو میدم روش یه فا…یو
دنیارو میگیریم با هوش و ایکیوم
هنوزم “بهمن” خورد میکنیم اسفند دود میکنیم
فروردینم برفارو پودر میکنیم
تو تهران
هرجای دنیا بریم چون میدونیم ما

اگه توکلابیم اگه تو باریم اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه ، مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
نه نه رات نمیدیم

مهمونی خودمونه
حیوونی خله مونه
کُل خونه قفلِمونه
زیرزمینو پشت بومش
رات نمیدیم رات نمیدیم نه
کل تهرونم دوره مونه
دور کُره ول بودیم خُره اِم بودیم
اگرم صبحش سلولیم
خممونه…
یه شادونش آس ِ خونه
چشامونم کاسه خونه
آره تاره خونه چه آلودس آسمونش
بگن که به شانسمونه
بچرخشه تاسمونه
ولی به خواستمونه
به روشه خاصمونه

این تیریپی که زول زدی دیگه واست معلومه امشب یه معضلی میشه
رومی ولی فازه مولوی نی که ، دافت باران نی اما .. سری میده
حاجی ، رفتیم تشو تش خوش نبود
لش بودیم وقتی لش مد نبود
پس …نگو که من معمولا فضام
موسا و سپی خوب دراومد از آب
میدونین که من حوصلم از دروداف الافو
گل و خط و شات و پرپاچه سر میره سری
فازمم اصن مهمونی نیس ولی مهمون منی واسم هرچی بزنی
توی شهری که ابریه هواش بد میشه اگه بشی درگیر شباش
مث من مث بقیه نباش
وقت ِ تغییره الان..

مافی گذاشته دس رو کلمه
تا باربیت حال کنه مست تو بغلت
تا من نگم روشن نمیکنن اصلا
چون دستمه دستور العملش
عقب لشم کپ رو سرمه
دختره دود میده از تو دهنش
کیک و کُک و پیکُ پُک
تا با اینا بشی هی تو شُک
اینم از داستانه تهران ماست
چه باکلاس نگاهه ما به ستاره هاست
فشار پام رو پدال راست
انقدر تند میریم ورشکسته نشه اداره گاز
جعممون جمعه سرمون گرمه چند میلیونم که فنِمونن
بدت اومد اینجا همه خوبن؟

اگه توکلابیم اگه تو باریم اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه ، مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
نه نه رات نمیدیم

مخامون اسیدین
این دوزا رو ندیدی نه؟
فیلو میندازه
فشاره کف سینت
مهم نیست کیسه دست کیه
میره کی یه لسه دیگه
مهم اینه دست به سینه
کسی نمیشینه
هرچی که میخوایم
برامون فراوونه
شهرمون همینجاست هوامون لواسونه
هنوزم لب آسونه
میزنیم و میکشیم از هر چی تو ترازوئه
هرچی تو ترازوئه

مهمون ِ خونسرد
کدوم روز بود اون شب؟
توپ تو تور دود زود تو خون
تا استخون با پوست و پول شد شستشویه مخو
گوشه تیز واسه …و پول
کُک و دپ و شرومز و اودی
روی شرم بطری دماوند
میچرخید دست بچه های دورم
حلقم با قرمز مینویسم
وسط تابلویه مثلثم
از سمت راست شده بلند دندم خودمم نه؟
هنرمندم شهرتم هم پایداره میکنم من مرفه رپ

بذار وایسن از بیرون حرص درارن
کو..نا میگن اینا نیو فیس ندارن
جون دم در بده بفرما تو
نمیخوام بدم من دیگه به فنا رو
اگه دختره … گفت بخند با اون
اگه نخندی اشکش درمیاد بد
از اون هرچی برمیاد من
لشم اونا دوست دارن همین آدمو
ببین دایی اینجا مهمونی ماست
دم در مونده خب حیوونی باز
ایوون باز تو بالکنیم ما
رُل و پاس بده باز تا حال کنیم ما
نه ، من ندارم شماره رُند
ولی زنگ میزنن اونا دوباره تند
چه تو مهمونی بشیم چه دوره همی
ماها ناب ناب ناب تو کلِ زمین..

اگه توکلابیم اگه تو باریم اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه ، مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
مهمونی خودمونه
خودمونه
نه نه رات نمیدیم

♫♫♫


متن آهنگ هرچی بده

 علیرضا جی جی و سیجل و کرنلا


♫♫♫

من کیم یه دختر شیطون
یا بیشتر کسی که گم شده اون
نمیدونم ولی هرچی که بده
دوست دارم و اون تفریحه منه
هروقت ریخت رو میزم
کنترلم رفت هیپنوتیزم
تا بیاد چیکار دارم میکنم
میبینم تنها نیستم من
هر بار که خواستم دیگه نزنم
دیدم یکی میادو میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم که میخواد نزنم

چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن

بهشون فکر میکنی وقتی کسل میشینم
آره چیزای که مغزو میپروون به دل میشینن
حرفارو راست میکنن ، اخمارو باز میکنن ، مغزارو خاص میکنن
آس ِ پیک برعکس پیکاسو
طبیعی میکشیم
از مود بدم خبری نی تا صبح
آیینه رو نمیذاری جلو که خودتو ببینی
میخوای کوکتو ببینی بزنی تا که بهتر دورتو ببینی
دوستای خوب واسه کارای بد
میمونن این روزا تو سالای بعد
ضربان قلبم که بالای صد
انقد زدیم  میدونیم که نداریم فردارو
حال میکنیم با همدیگه
بدون اینکه بخوایم ماها دراریم شلوارو

هر بار که خواستم دیگه نزنم
دیدم یکی میادو میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم که میخواد نزنم

چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن

اینچیزا تو مخ من میره
پشیمون میشم صبحش همیشه
نمیدونم دور من کیه
یا که مشکلم چیه
اینکارا خوب نیستن برا بدن
چرا یه کارایی میکنم که برام بدن
الانمم سلامتمو هر روز بدتر
مث درآمدم
دیگه کلافم من
هرجا که برم ،برمیگردم همون جای اول انگار تو دایرم

کُک بزنم با هرکیم بیشتر برا کارت تاکه تفریحم
چون بهترینای توی کار من
دنبال سرنگ و رگ بودن دائما
آره ظاهرا هرکی سه بعدیه
خیلی نزدیکتر به
زمانمون میاد مث گفتن جک
رپ کنسرت چهارتا دخترو کک
آره گیر کردیم ما توی کلیشه
الان برف پاکنیم ولی مال زمان
مث قطره های بارونیم روی شیشه

هروقت ریخت رو میزم
کنترلم رفت هیپنوتیزم
تا بیاد چیکار دارم میکنم
میبینم تنها نیستم من
هر بار که خواستم دیگه نزنم
دیدم یکی میادو میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم که میخواد نزنم

چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
چرا هرچی بده رو من دوس دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن

                                                                                                                                                                   ♫♫♫


متن آهنگ صبحه صبحه علیرضا جی جی و سیجل و کرنلا

♫♫♫

صُب پامیشم میزنم قهوه داغ داغ
بعد شروع میکنه میزنه قلب ِ تاپ تاپ
تصمیم گیری برام سخته ناشتا
کدوم کراواتو بزنم قبل ِ دادگاه

روزای من
پُره استرسو انرژی
آخر نمیدونم میرسه بهم چی
یه ذره سخته بگی به خا..ته
وقتی تو سه تا دادگاه ازت شکایته
یه سری دیدن بمب هی میدیم بیرون
به انگلیسی هم نداشت اِی بی سی دیمون
میخواستن زد آخرش باشه انگار آلفابته
ولی تا جی جی هست بدون کار ثابته
آره حیف ِ ما بودش
کشوری که وجودمون باشه غیر قانونش
باز نمیگم سخته انتخابش
موزیکی که بگ..زیم توش انقلابه

صبحه صبحه صبحه پا میشم
از پنجره نگاه میکنم
گلا وا میشن
گل منم باشون آتیش میگیره
یه کام دو کام سه کام
همچی هستش چه به کام

صبحه صبحه صبحه ..صبحه
پامیشم دوباره صبحه
برف رو کوها نیست یه ابر اون دورا
خورشید میکشه دست رو موهام
آره طلاییه مث جام المپیک
میرم بیرون هوا سرده یه کم
هست شال دورم شیک
حال مُخم سیک

از حرف فردا پسفردا دس بردار
که همچی از کارات میاد نه از حرفات
نه ازحرفا..

پس بزن بیرون بزن بیرون
که اونکسی بُرده که اینجا درو تا آخر یه دستی روند
انقدر بهونه نگیر
خودت میدونی این دنیا مال ِ جوونه نه پیر

صبحه صبحه صبحه پا میشم
از پنجره نگاه میکنم
گلا وا میشن
گل منم باشون آتیش میگیره
یه کام دو کام سه کام
همچی هستش چه به کام

این زندگی چه خوبه
آره زندگی چه خوبه
این زندگی چه خوبه
آره زندگی چه خوبه

زندگی کوتاهه برا ایرونی بودن
زمین میچرخه و تو هم میمونی تو کف
همه درا بستن انگار دنیا تعطیله
هرکی منتظره شانس با دوتا زنبیله
برام داره زور به جای یه مشت خاطره
بمیرم با یه مشت آرزو
واسه همینه .. میان شیشتا دورم
حرف حرف منه انگار دیکتاتورم

آهنگ بخونیم ماهرچندتا باز
خوشحالن میگن  هنوز  پرچم بالاست
آفسایده داوره خطم با ماست
بین ما و اون نفر دو فرسنگا راست
کارمون همیشه یک میمونه
انگار اون بالا یکی فکرمونه
این یه خواب نیست آره واقعیته
چون هرچی طرفداره مائه باغیرته

صبحه صبحه صبحه پا میشم
از پنجره نگاه میکنم
گلا وا میشن
گل منم باشون آتیش میگیره
یه کام دو کام سه کام
همچی هستش چه به کام

این زندگی چه خوبه
آره زندگی چه خوبه
این زندگی چه خوبه
آره زندگی چه خوبه

♫♫♫

متن آهنگ گل سنگم علیرضا جی جی سیجل و بهزاد لیتو

♫♫♫

قیافش داره سیخه لایتو
بدنش داره سیخه لایتو
اخلاقش داره سیخه لایتو
همه سیخ لایتیا جی جی سیجل لیتو

من یه تن لشم میخوام آدم بده نشم
چتو مست میشیم میمونیم ما همه فشم
یا تو هتلای لب آبو ککتلای لب بارو دخترای لشی نابو مدلای لهجه دار
میزنی دور لبارو لیس زول میزنی به چشام
وقتی گل شبارو میزنی تو بجای شام
دوباره سیخو زدم من اَ رو ناچاری
چون اونقده خوب نبود داش اون ابرو قاجاری
کُل شهرو بگرد هرکی که با من نبوده
لای پاشو وا کنی میبینی تار عنکبوته
آچینو واچین یکم اون لنگاتو واچین
چون اصن هیچوره نمیخوام من..
اون لنگاتو واچین
آره بهزاد لیتو منم شاید امضا به تو ندم
چون من عادت دارم میرن لنزا جلو عقب با ما
نمیخوری تو به نسخی داش
امشب ملو کن فردا عصبی باش

الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
همه نسخا بیاین بزنین پخترو باهام

هرکی چِتِ سن من چه برسه من
استرس کم صبج و شب میکشیم بشیم مثه هم
..ون گشاد بکنیم دلمون رو شاد
ریخته پیتزا رو میز علفای توی ریزلا ریز
کپل مپل میپیچیم میکشیم مث شتر دو پک
لیوانارو میریم بالا قلپ قلپ
نه نداریم ما حد و لیمیت هر کدوم  ردو بیریخت
نه نپرس چندمه اینجا رندمه سیخ
جدی جدی دیدی  شوخی شده
بزن به تخته دورمون چوب نی گُله
وقتی دیگه دیره چیزی نیس
سینه خیز میریم زیر میز دنباله
یه چیزه ریز
بریم بالا پایین انگار الا کلنگه زیادی زدم باور کن ولا بلنده
خطا رو لثنو  فکارو بستن
میخواد انگاری قلاده رسما
حال عالی آره چارلی حال میده
صدا در نمیاد این چارلی چاپلینه

الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام

الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
همه نسخا بیاین بزنین پخترو باهام

مثه بنگه عمو
بیا مهمونی  میزاریم برات سنگ ِ تموم
انقد تند رفتم یهو پرید ته ِ گلو
جی جی هوله انگار رفته حموم
زاخار تو با فنات بای بای کن
چون گوششون بامنه مث مایک تایسون
رفیق ، ول میکنن فخر و هروقتی
تو رد نکنی از فقرو بدبختی
حالا که صب تا شب سرم لای ممس
چجوری بنویسم از سرطانو مرض
آره خبرای کرس من روزی که بیام
سلام به بدجنسای موزیکه ایران !
آره جی جی منم هی یی زدم
رو این خطا سنگا میخوام لی لی نرم
وقتی ورقای جلوم همه امضا خوردن
جوری..خممو میخورن انگار مرغم

الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام

الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
الکلو گلو سنگم
همه جا باهام
همه نسخا بیاین بزنین پخترو باهام

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫



برای دانلود آلبوم اینجا کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد